B.Attila88 Creative Commons License 2019.06.06 0 0 137336

Szép napot mindenkinek!
Sajnos nagy problémám van.  VW Passat B5 variant 1998 , 110 le, AFN. túltöltés, Turbó letilt...
Laikus vagyok, de megpróbálok mindent leírni, (ha hülyeségnek hangzik, bocs).
A turbó le lett véve, ki lett takarítva.

Ekkor érezhetően jobban gyorsult az autó, de 130-nál így is letiltott.

Ezután vákuumcsövek, N75 szelep, légtömegmérő, MAP szenzor cserélve. Élő adat alapján mégis túltöltés miatt tilt le. 
Alapjáraton 0.35 bar vákum jön ki az N75 ből, gázadásra viszont felmegy 0,6 ra. ha jól tudom, alap ennyin kéne lennie.

Ennek hatására indításkor nem is szívja fel a druck labdát, csak félig, és gázadásra még feljebb szívja.  Ha a tűzfalból kijövő vákuumcsövet teszem a turbóra, akkor szépen felzáródik. (most dolgozok, később teszek fel videót róla)
Mit lehet még ellenőrizni? Eléggé el vagyok már keseredve, sajnos 3 szerelőnél volt eddig, de nem derült ki a hiba. 
A turbóról lehúztuk a vákuumcsövet, így  is túltölt, a legutolsó szerelő szerint nem jól lett összerakva a turbó. de ilyenkor teljesen nyitva a geo, ?
Köszönöm!