I.Blasius Creative Commons License 2019.06.04 0 0 547

Annyira nem vagyok otthon a 250 cm3-ben. A 2,9 az az átlagos, vagy van olyan típus, ami kevesebbet is tud? A Hondám viszont meg kell dícsérnem: Mentem vele 410 km-t, és nagy nehezen tudtam bele 8,6 litert beletenni. Bezzeg a Keeway, múltkor 100 km után ment bele 3,6 liter. :( Ahogy nézem, az növeli eléggé a fogyasztását, amikor fullgázos rajttal kilövök a lámpától, felgyorsulok 60-ig, aztán fék, vagy araszolás. Ha ezt megcsinálom sokszor, érezhetően rosszabb az átlaga, mint amikor konstans megyek 70-80-al.

 

A szerszámkészleted jó teljesnek tűnik. Más kérdés, hogy én pl. még sose szereltem a gyárilag adott szerszámkészlettel, mindig a saját bejáratott szerszámokat használom. 

 

A lánctisztítással kapcsolatban eszembe jutott valami: Az eladó azt mondta, hogy a Hondám láncát cserélték gariban 2000 km-rel ezelőtt. Ehhez képest nemrég azt mondták a gumicserénél a szervizesek, hogy kissé rozsdásodik a lánc itt-ott, majd kell vele foglalkozni. Lekezeltem láncspray-jel, de a teljes megtisztításhoz egyelőre nem volt kedvem. Ha fújkálom láncspray-jel az elég lehet, vagy egyszer le kéne szedni róla mindent, aztán leápolni? Egy lánccsere munkadíja mennyi szokott lenni? Ahogy néztem, a lánc ára azért kibírható, ha kibír egy lánc 5000 km-t, ami nekem simán 2 év, és kijön a csere mindenesetől 30e-ből, az nekem megfelelne, akkor nem ápolgatnám folyton, max. néha megfújkálnám.

Előzmény: CsA (545)