Kenny___ Creative Commons License 2019.06.04 0 1 97766

Ejha!

https://www.seattletimes.com/nation-world/a-late-change-and-fatal-flaws-in-a-boeing-jet-design/

 

Anglisul nem tudo olvtarsaknak: az eredeti MCAS AoA-t ES gyorsulasmerot (G-force) hasznalt, mert nagysebessegu manoverekhez terveztek. Aztan az elso tesztrepuleseknel ugy dontottek, jo lesz ez atesesvedelmre is (azt hiszem mostantol ez hivatalos), de mivel alacsony sebessegnel az erohatasok is hatvanyozottan kisebbek, ezert a gyorsulasmerot kiiktattak a korbol (!!!) es megtekertek a max trimmeles tartomanyat 0,6 helyett 2,5 fok/10mp, szinten az elozo indok miatt). Es az a csoport, amelyik errol dontott, nem sok mindenkivel beszelte at, meg a cegen belul sem.

 

HI-HE-TET-LEN! Mintha a 70-es evek szovjet aparatcsik rendszere alapjan mukodne a Boeing, es hogy tetezze a hasonlatot, most mar elindult az egyes dolgozok es managerek egymasra mutogatasa, azohibajavoltozasa, ennemtehetekrolazasa.