seadxdx Creative Commons License 2019.06.03 0 1 40072

Nem tudom, hogy milyen arányban vannak a költségek és a plusz bevétel, de el tudom képzelni, hogy megéri (a reklámértékkel együtt biztosan).

Olyan szempontból is megérheti, hogy sok gyerek egyáltalán nem utazik vonattal, mert a szülei autóval viszik. Egy ilyen érdekes vonatútra esetleg elmennek vonatozni, és így a gyerek később jobban fog vonatra ülni, mert nem lesz számára annyira ismeretlen.

 

Vesd össze a két mondatod. Egy ilyen járat szinte biztosan bukó, ha csak ezt nézed. A marketing segítségével, és a az ilyen eseményekkel bevonzott emberekkel - akik könnyebben szoknak rá a vonatozásra, vagy akár a vasútnál dolgozik később - hosszú távon megéri. Tény, hogy forintosítani nehéz, de valahonnan kell az utánpótlás személyzet és utas oldaláról.

Előzmény: Godolloi HEV (40065)