Köszi.
Nekem katalizátoros és lambdás is, és ott a szellőztető szelep csatija a motortérben, így gondolom mennie kell.
Próbáltam kihúzni a dugót, de akkor melegben álló helyzetben jött az enyhe benzinszag.
Az a baj, hogy előzőleg mindent kiszereltek, ami része volt a szellőztetésnek. Se tartály, se szelep, se csövek. Szóval mindent be kell szereznem, ha úgy döntök, hogy visszaépítem.
Azt meg tudod mondani, hogy a szellőztető szelep működtetésének mi a logikája? Alapból nyitott, vagy alapból zárt.
Mert próbából rádugtam egy Opel szelepét, de azt azonnal kinyitotta a motorvezérlő, amint elindítottam a motort. Így akkora fals levegőt kapott, hogy alig volt alapjárat.
Utánaolvasva, van néhány kocsi aminek alapból nyitott szelepe van, hogy állóhelyzetben is szellőzzön, és elzárja a motorvezérlő amikor nem kell. Ilyen lehet az E30-nak is, vagy rossz az a kimenete az ECU-nak.
Mert akkor a következő az lesz, hogy rákötök egy lámpát a szelep csatijára, amit kivezetek a motorháztető mellett, és menetközben figyelem, hogy mikor ég és mikor nem.