advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.05.30 -1 3 349672

Nézd, én is ki tudok találni bármikor olyan szabályozási/adóztatási környezetet, amiben a támogatandó megoldás/technológia/terület felfut, a rossz szemmel nézett meg rövid úton tönkremegy - teljesen függetlenül a pőre valóság adataitól..

 

De mondom: ezt te globálisan nem tudod lenyomni a torkán mindenkinek, viszont valószínű, hogy egy piaci realitásoktól elszakadó szabályozással saját magadat hátrányos helyzetbe hozod.

 

És újra, most már erősen morogva megjegyezném: TÉNYKÉRDÉS, hogy az erősen szennyezett városok levegője is pusztán attól teljesen normálisra váltana, ha E6 normát teljesíteni képes (és ténylegesen teljesítő állapotú, nem széttaposott, bele lógó ócskavasak !!!) járművek szaladgálnának csak az útjaikon, és a fűtési rendszereknél is kiiktatnák-betiltanák a leginkább szennyező lokális megoldásokat. Ahogy már ezerszer leírtam - egyetlen lógó belű Ikarus vagy vén teherautó (és mennyi, de mennyi van), egyetlen durván füstölő vén Opel (abból is...) több száz, akár több ezer korszerű és jó/újszerű állapotú E6-os autó szennyezését simán felülmúlja, és gyakorlatilag értelmetlen szélmalomharccá teszi azok használatát.

Előzmény: Auralianus (349668)