Igen, egy akksi tökéletes. Csak azzal óvatosan, mert elég nagy áramok tudnak kialakulni, ha véletlenül zárlatot okozol, és a motorok csatiját izgatva nem nehéz összeérinteni véletlenül. :)
De hangsúlyozom, hogy a következő infókat csakis a rajz alapján mondom, és én is tévedhetek, és a rajzban is volt már hiba:
Ha reteszelős a központizárad, akkor 3 vezeték megy a hátsó motorokhoz, (kék, fehér, fekete), ha régebbi és nem reteszelős, akkor csak kettő (kék és fehér) Ha lehúzod a zár csatiját, akkor én elsőkörben a vezetékelés felöli oldalt nézném meg, mert az egyszerűbb.
A vezetékelés teszteléséhez egy égőt dugj bele a lehúzott csatiba a kék és fehér közé, aminek záráskor és nyitáskor is fel kell villannia egy rövid időre. A reteszelés teszteléséhez a kék és a fekete közé tedd az égőt: nyitáskor mindig villannia kell, záráskor, csak ha reteszeled.
Ha villan az égő, akkor a motor rossz, ha nem akkor a vezetékelés szakadt. Fontos, hogy legalább 10W-s égő legyen, de 21W-osnál nagyobbat ne használj!
A motorokat úgy tudod letesztelni, hogy a szintén a kék-fehér csati helyére feszültséget kapcsolva, egyik polaritással nyit, a másikkal zár. (záráshoz a kék a plusz és a fehér a mínusz, nyitáshoz fordítva)
Ha reteszelős is, akkor a reteszeléshez a zárás után a kék marad a pozitívon, a negatívot pedig a feketére kell adni.
A reteszelés kinyitásához pedig kék mínusz, és mind a kettő másikra pedig a pozitívot.
Remélem tudtam segíteni, majd jelentkezz, hogy mire jutottál!