Viki1988 Creative Commons License 2019.05.24 0 0 1852

Lehet, hogy sokan tudjátok ( Én nem tudtam:( ), de az ételek amiket eszünk tele vannak hozzáadott cukorral. Olyan mennyiségeket eszünk meg belőlük naponta, hogy az lenne csoda ha nem híznánk:D

 

Természetesen nem lehet / és nem is kell/ minden cukrot kerülni (pl.: gyümölcs és egyéb természetes cukrokat tartalmazó élelmiszer), de ami már nem tartalmaz természetes rostot, az bizony kerülendő. Persze vannak olyan természetes anyagok amik elősegítik a fogyást, de mit érünk velük, ha a másik oldalon öntjük be tudatlanul a kalóriákat.

 

Minden fogyókúránk általában yoyo a sok drasztikus módszertől és a koplalástól ( persze ha sikerül koplalnunk:) ), pont azért mert igazából életmódot kellene váltanunk, nem pedig a csodaszereket keresni, mint ahogy @Walaki_mas is mondja. A cukor elhagyása egyébként nem egyszerű mivel gyakorlatilag cukor függők vagyunk:( (Ha tetszik, ha nem ez van)

 

Nekem már második nekifutásom volt a hozzáadott cukor elhagyásra, de tudatos termék választással és a megfelelő alternatívák választásával ( kávéba, sütibe, zabkásába ) nem lehetetlen és átütő sikert hozhat az egész eddig élt fogyókúrás regényünkben.

 

Itt szuperül összefoglalják a cukorral kapcsolatos tudományos tényeket és tudnivalókat (nem is goldoltam mennyi betegségünk ennek köszönhető), illetve még itt van fent, mikor a Reggeli show-ba Balázsék egy élelmiszermérnökről is beszélnek a témáról, így érdemes megnézni: https://www.bulkshop.hu/cukorhelyettesitok-cukormentes-edesitoszerek#rejtett-cukrok

 

Ti hogy látjátok? Nekem bejött;) Ti próbáltátok már elhagyni a cukrot?

Előzmény: Walaki_mas (1821)