errorHUN Creative Commons License 2019.05.16 0 0 123

4T motorok egy vagy két vákuum csatlakozóval vannak ellátva a szívócsőnél. Egyik csatlakozó elindul a karburátor felé, majd egy Y -on keresztül az egyik a karburátor gyorsító fúvókájába (jobb oldalon, felülről) csatlakozik, a másik megy hátra a benzincsap alsó csatlakozójára.

A két csatlakozós szívócső másik ága a karburátor alján lévő (amelyiknek van) csöcsre megy. Ez a karbi belsejében az úszóházban az üzemanyag felett keletkező benzingőzt szívja vissza a motorba. Ez nem fontos, nem mindegyik motortipuson van.

Olyan nincs, hogy elindul a vákuum a cső elejénél és a végén "elfogy". Cseréld ki a csövet rendes vákuumcsőre (vastagfalú).http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=53120181127_134607.jpg

Előzmény: pepike02 (121)