svgyula Creative Commons License 2019.05.15 0 0 49928

Szia! Pár dolog amit a motor csere után meg kell oldani a teljesség igénye nélkül.

Központi MPI nem azonos:

a benzinpumpa

Kábel korbács

Motorvezérlő

Gyújtásrendszer

Méretre biztosan jó. A kérdés csak az, hogy van-e olyan szakember a környéken aki megcsinálja

az elektromos berendezések bekötését? A motorvezérlő nélkül meg se vedd a motort! Ja és fontos, ha tartozik a motorvezérlőhöz immo akkor az is kell kulccsal-zárral együtt. A motor a benne levő benzinszivattyúval lehet el sem indul. Kell a 3BAR nyomás. Az MPI hengerfej kialakítása miatt nem tudod rátenni a központis egységet.A többiek majd kiegészítik.

Az olajfogyasztást lehet tudod egyszerűbben orvosolni ha kicseréled a szelepszár szimeringeket.

Ez kb 1000ft anyagköltség és pár óra munka.

Előzmény: GVerbi (49927)