Omar Khajjám Creative Commons License 2019.05.09 0 0 348904

Taurus O:

">a célközönsége is háááát.... stricik, drogüzérek, félalvilági újgazdagok<

 

Ostobasag. Tipikus magyar suttyo vilagnezet, aki nem lat tovabb Butapest hataranal."

 

GPS:

"Meg attól is, amikor egy márka nem kiemelkedően jó és főleg nem kiemelkedően megbízható autójáért azért fizetnek ki gecisok pnzt - mert hogy "annak presztízse van".

 

Hát ne az autónak legyen presztízse, basszameg - hanem az embernek, aki használja."

 

Hát pedig a Porschénak masszívan presztízsstátusza volt az NSZK-ban és valamennyire van mindmáig is.

De talán ez is változóban van az elmúlt évtizedben:

https://www.cicero.de/kultur/statussymbole-ein-porsche-macht-keinen-eindruck-mehr/54885

Tehát "egy Porsche már nem tesz akkora benyomást" (mint a 80-as, 90-es években), a cikkben a szociálpszichológusnő éppen a Porsche-tulajdonosokat hasonlítja össze az Audi-tulajdonosokkkal... így hivatkozik arra, hogy ez egyre inkább divatjamúlt összevetés lett mára.

 

Viszont maga a cég erősen elit-beütésű még mindig, mint a konszern IT szolgáltatója, ezt valamennyire "belülről" is látom. Soha még olyan eliteskedő attitűddel, olyan magát "ki ha én nem?" istencsászárnak képzelő munkatársakkal és menedzserekkel nem találkoztam még (pedig jó néhány céget támogattam IT supportos karrierem során, nem csak németeket), mint náluk...

Előzmény: GPS (348840)