Auralianus Creative Commons License 2019.05.01 -1 0 348613

Számoljátok bele a flotta-szintű kibocsájtást szabályozó EU-rendelet hatását is. Ha SUV-okat szeretnének árulni továbbra is,

akkor azok mellé BEV-eket kell leadni, hogy kijöjjön a járműkilométerenkénti kibocsájtásban az átlag. A BEV-ellenes olvtársak

ezzel a piac-átalakító tényezővel pl nem is számolnak.

 

 

Amíg a BEV multifunkcionálisan (fogyasztó + termelő) integrálható az elektromos hálózatba kiegészítő infrastruktúra nélkül,

addig pl egy hidrogénhajtású elektronyos jármű csakis termelőként, tehát a BEV rendszer szinten előnyösebb. Ezt igen hamar

fogja majd a piac felismerni és az akkutechnológia fejlődésével eléggé gyorsan és forradalmian fog átalakulni az energiapiac.

 

 

Az EU "belterületén" felépülő akku(cella)gyárak a történelem során első alkalommal teszik lehetővé a tagállamok számára a
mobilitásuk ÉS az energiaellátó-rendszerük totális függetlenítését az OPEC az USA vagy éppenséggel Kína gazdaságától.

 


Szerintem, ezek igenis jelentős tényezők

Előzmény: szilvatövis (348610)