Számoljátok bele a flotta-szintű kibocsájtást szabályozó EU-rendelet hatását is. Ha SUV-okat szeretnének árulni továbbra is,
akkor azok mellé BEV-eket kell leadni, hogy kijöjjön a járműkilométerenkénti kibocsájtásban az átlag. A BEV-ellenes olvtársak
ezzel a piac-átalakító tényezővel pl nem is számolnak.
Amíg a BEV multifunkcionálisan (fogyasztó + termelő) integrálható az elektromos hálózatba kiegészítő infrastruktúra nélkül,
addig pl egy hidrogénhajtású elektronyos jármű csakis termelőként, tehát a BEV rendszer szinten előnyösebb. Ezt igen hamar
fogja majd a piac felismerni és az akkutechnológia fejlődésével eléggé gyorsan és forradalmian fog átalakulni az energiapiac.
Az EU "belterületén" felépülő akku(cella)gyárak a történelem során első alkalommal teszik lehetővé a tagállamok számára a
mobilitásuk ÉS az energiaellátó-rendszerük totális függetlenítését az OPEC az USA vagy éppenséggel Kína gazdaságától.
Szerintem, ezek igenis jelentős tényezők