ghepard Creative Commons License 2019.04.24 0 1 8661

A légzés kulcs lehet az allergia meg asztma ellen is. Mint írtam, nekem mindkettő meg volt. A jó légzés (főleg a rekeszizmos - e nagy izom mozgása miatt) nagyban javítja az emésztést is meg a felszívódást is. Így kevesebb táplálékkal is erős marad az ember. Ha a légzésnél is beéri kevesebbel, meg a kajánál is - akkor számottevő javulást lehet elérni. A kaja megemésztése sok energiába kerül, rendkívül fontos, hogy jól történjen meg - így a kinyerhető energia is sokkal több lesz. Ellenkező esetben a rosszul megemésztett kaja tovább terheli/mérgezi a testet. Tehát nem napi 6-7-szer kajálni, hanem inkább 2-szer, max 3-szor - és a napi összkaja valamivel kevesebb legyen, mint mondjuk eddig volt.

 

Az a napi 1 óra légzés gyakorlás nem is oilyan sok, lehet sokkal többet is - úgy menet közben, hogy észre se veszi az ember, hogy gyakorol valamit - gyakorlatilag mindig oda lehet figyelni a légzésre (persze alváson kívül). Az a 40 mp kontrollszünet szerintem csak a minimum, igyekezhetsz legalább 50 mp, vagy egészen 1 perc környkére feljutni. Én például simán elérem akár a 90 mp-s kontrolszünetet is. Simán el lehet érni akár 70-80 mp-s légzőciklusokat is. Emiatt az ember sokkal jobban kezeli a stresszt, számottevően erősödik az immunrendszere stb stb....

Előzmény: staiger (8659)