The BIG bang theory
2019.04.19
|
|
0 0
47928
|
Nocsak, nocsak..... most akkor mégsem olyan nyomatékos a BIG a gyári dobbokkal???
Még szerencse, hogy minden tizenéves, (és a mindenhez Is értők) tudják, hogy minél hangosabb a motor annál erősebb.:-)
A viccet félretéve...... Sajnos a kipufogó hangolás nem ilyen egyszerű dolog.
Szép dolog a nyitott dob, de valós teljesítmény növekedést, (50 lóerőnél pár százalékot) csak a felső fordulatszámtartományban hozhat, ami nem az öreg BIGek kedvenc területe. Alacsony fordulaton meg nem hoz nagyobb nyomatékot, sőt.....
Talán, ha van még rendes kompresszió a motorban, kicsit (párszáz fordulattal) lejjebről idul meg, de ott még messzebb van a "ficánkolástol"...... persze a "nagy hang" csodát tesz (leginkább azzal aki erre fogékony.)
Egy kipufogós cimbivel végigjátszottuk ezt az én SR 42-esemen is, egy nyitott dob átalakításával, hogy alapjáraton és közepesfordulatig ne üvöltsön de produkáljon nyomatékot is, aztán feljebb megjöjjön a hangja és a lóerő is meglegyen.
De ami a legfontosabb, hogy a "gyilkos" visszadurrogásokat is megszűrtük.
Olyan jól sikerült, hogy a "véreszájú" osztrák rendőr sem a hangjáért fogott meg. (persze gyorshajtásért)
Ha mégis mész nagycsapattal külföldre, nyitott dobbal egyből állj be sor végefelé...... kevesebben, szívnak mögötted és előbb-utóbb úgyis megfognak kérni.
:-)))
|
Előzmény: Gyöször (47927)
|
|