Én már egyre kevésbé vagyok kíváncsi a jövőre:(((
Ha valamit el lehet rontani, azt az M4-nél "szépen" el is rontották.
"jegelve van a Debrecen-Hajdúszoboszló 4 sávúsítása, de akkor majd a forgalom kikényszeríti ezt, akár Kabáig"
Ahogy az M35 nem segíti a 4-est Nyíregyháza felé, úgy a Kabától délkeletre forduló M4 sem segíti a főúti forgalom átterelését.
Az M4 20-25 km-en csak "kvázi" párhuzamos a 4. főúttal, mert a szakasz mindkét vége eltávolodik, így nem vonz, hanem taszít.
Emellé fölösleges főúti kapacitást kellene kiépíteni.
Ha...
az M4 nyomvonal Kabától Hajdúszovát felé vezetne (Pink szaggatott M35 Csp-ig), akkor
a Hajdúszoboszló elkerülőről egy 2-3 km-es összekötéssel fel lehetne hajtani a 2x2 sávos M4-re,
mennyivel rövidebb lenne Debrecennek is...
De a kocka már el van vetve.

Ehhez képest most a logikus helyett láttatnak velünk egy M47 szörnyszülött "A" nyomvonalat... (Tudod: Komádi-Sarkad, de a vázlatom az optimális közelit mutatja)