Gruu'sMotorcycles Creative Commons License 2019.04.15 0 0 224557
Köszönöm a megerősítést, nekem is a 9-es a szimpibb. A papirokkal nem tudom hogy mi lesz, a forgalmiban ha jól emlékszem az első egyben az utolsó tulaj, egy bajai úr és régen volt mellette egy Duna is. Majd csinálok pár képet a "vasról", bár darabokban, rozsdásan nem olyan szekszi. A papírokra egyenlőre nem feszülök rá, hiszen eleve mókából szeretnék szerelni, csak akkor ha kedvem van, ha csak fél órát akkor annyit, ha este 11-ig, mert addíg kívánom, akkor addig. (Gondolom köztetek is vannak azon férfi típusból páran, akik egy jól elvégzett munka után még egyszer annyi dőt töltenek az eredmény csodálásával mint maga a munka volt. Na én is ilyen vagyok. :) A lényeg az élvezet és a szórakozás. Viszont lenne egy hatalmas kérésem felétek, aki tud/akar/van neki, küldjön mekem plíz P9-es képeket. Természetesen a gyári, korabeli képek lennének a legtutibbak, de őszintén, minden képnek örülök, és hálás lennék értük.! Nem vagyok lusta, a googlet már kipörgettem, de azon a pár képen kívül semmit nem találtam. Azok egy része is rossz minőségű. Szóval ha van 1-2 képed a gépen 9-esről, s megosztanád velem, kérlek ide küldd: bazso@drywaller.hu Ami még első körben nagy segítség lenne hogy össze álljon a matek a buksiban szétszedés-szortírozás közben, az nemás mint egy alkatrészjegyzék vagy szerelési útmutató, vagy bármi P10 doksi, amit felhasználhatok. Előre is köszönöm szépen! Szép estét! Ja, ma este a tankról már leugrott a rozsda és a maradék festék is :P