Masszőr2000 Creative Commons License 2019.04.11 0 0 1425

Újabb megkeresés!


Az Index.hu Forumán találtam a címét, a Go Solutions átverésekkel kapcsolatban. Én oda nem vagyok és nem is leszek regisztrálva, de a következő infókat megoszthatja a károsultakkal, ha gondolja.Minket is átvertek, befizettük a kért összeget, de foglalni a cég már nem foglalt. Mivel hitelkártyával fizettem, jogosult voltam a charge back eljárásra, ami azt jelenti, hogy a kért dokumentumok elküldése után 24 órán belül visszautalta a bank a befizetett összeget.Mi kell ehhez? 1. akkor működik, ha hitelkártyával fizettünk és tudjuk a tranzakció számát.2. az e-mail, amelyben a Go Solutions visszaigazolta a foglalást.3. az e-mail, amelyben a  Go Solutions visszaigazolta a befizetés megtörténtét.4. a szállás igazolása, hogy náluk az adott névre és az adott időszakban nem történt foglalás a Go Solutions által.Ezeket kell eljuttatni a számlavezető bankunkhoz.Nekünk szerencsénk volt, mert mivel mindent online intéztünk,valamennyi igazolást el tudtunk küldeni.Remélem, tudtam segíteni. Kérem, az e-mail címemet ne ossza meg másokkal, ennél több infóval nem tudok szolgálni. Köszönöm.Üdvözlettel. P.J.