Azt a töketlen dilettáns bandát!
Megszüntettem azt az előfizetést, ami a jófogáson volt regisztrálva telefonszámként. Töröltem a számot.
Fel akartam venni egy újat.
Megadom, azonnal jön a popup ablak, hogy hogy hitelesítsem, küldjek kódot SMS-ben ide-meg ide.
Elküldöm, semmi. A szám közben nem látszik felvéve. WTF?!
Vártam egy napot. Írtam nekik, hogy mi a f@sz van. Semmi válasz.
Közben vettem volna valamit, de nem enged üzenetet küldeni, mert nincs hitelesítve a telefonszámom. Amúgy felvéve sincs.
(Nem egészen értem, miért muszáj egy amúgy nem publikus számnak hitelesítve lenne üzenetküldéshez, de mindegy.)
Aztán rájöttem, hogy máskor is volt már ilyen rakás kaki, hogy a PC-s böngészős meg az app tökmás volt, fogtam az appot, ott hozzáadtam a telefonszámot. Engedte. Ja, ott nincs hitelesítés.
Böngészőben újra hitelesítés, elküldtem sms megint , és lám hitelesítve rögtön.
Szóval telefonszámot nem lehet felvenni böngészőben, csak appban. Hitelesíteni viszont csak böngészőben lehet.
ÚSZAV az egész jófogás.