prs Creative Commons License 2019.04.03 0 0 432

Azt a töketlen dilettáns bandát!

 

Megszüntettem azt az előfizetést, ami a jófogáson volt regisztrálva telefonszámként. Töröltem a számot.

Fel akartam venni egy újat.

Megadom, azonnal jön a popup ablak, hogy hogy hitelesítsem, küldjek kódot SMS-ben ide-meg ide.

Elküldöm, semmi. A szám közben nem látszik felvéve. WTF?!

 

Vártam egy napot. Írtam nekik, hogy mi a f@sz van. Semmi válasz.

 

Közben vettem volna valamit, de nem enged üzenetet küldeni, mert nincs hitelesítve a telefonszámom. Amúgy felvéve sincs.

(Nem egészen értem, miért muszáj egy amúgy nem publikus számnak hitelesítve lenne üzenetküldéshez, de mindegy.)

 

Aztán rájöttem, hogy máskor is volt már ilyen rakás kaki, hogy a PC-s böngészős meg az app tökmás volt, fogtam az appot, ott hozzáadtam a telefonszámot. Engedte. Ja, ott nincs hitelesítés.

 

Böngészőben újra hitelesítés, elküldtem sms megint , és lám hitelesítve rögtön.

 

Szóval telefonszámot nem lehet felvenni böngészőben, csak appban. Hitelesíteni viszont csak böngészőben lehet.

 

 

ÚSZAV az egész jófogás.