Flagstaff Creative Commons License 2019.04.03 0 0 4388

A színre fújt takarópapír amiatt van,mert ez egy  összehasonlítás, az  előző részben pisztollyal fújta ki a csávó a festéket és aztán bemutatta hogyan kellene szépen festeni hengerrel és ecsettel. :-)

Az az ecsettel utánahúzós rész volt nekem is érdekes (és egyben kifejezetten hatékony is), illetve az, hogy milyen hengerrel dolgozott. Annyiban talán igaza lehet hogy jobb a hengerrel kihordani a felületre gyorsan és akkor az edényben nem tud beindulni az öngerjesztés. A felületre kihordva a hőmérséklet nem tud megugrani plusz ha egy kis hígító is van az anyagba keverve akkor annak a párolgása is hőt von el, több ideje van a festéknek terülni.

 

A svert és a kormány nálam is magán viseli a balatoni előélet nyomait. Főleg a svert belépőéle és alja van megcsikargatva és lekoptatva, de a kormány első alsó szeglete is festékhiányos állapotot mutat szóval ezekkel nekem is foglalkozni kell még az idény kezdete előtt. Csiszolás-kittelés-csiszolás majd valószínű rendelek egy adag 2K karcálló wilckens festéket, azt legalább már ismerem és hozzávaló hígító is akad idehaza.

Épp tegnap varrtam új clew strap-et mert a tavalyi hosszúra sikerült és ezért komolyabb szélben igencsak birkózni kellett az outhaul-lal, mivel az utolsó részen egyben átvette a clew strap szerepét és az húzta oda a baumhoz a vitorlát (loose foot vitorlám van). Ebayen leütöttem két fock kocsit(? jib  track) mivel nekem még régebbi gyártású hajóm van egy fix szemmel oldalanként+egy klemm. Erősebb szélben nehéz volt olyan beállítást találni hogy a fock ne verjen rá a groszra de legyen elég feszes a fockschott. Talán még egy fock cunninghamet is szerkesztek.

Előzmény: Nádastavi (4387)