Auralianus Creative Commons License 2019.03.30 -1 0 346904

Ez kicsit megint a fából vaskarika...

 

Az engedélyeztetés során kell kritériumokat felállítani, és egy esetleges vizsgálat során a kritériumokhoz viszonyíthatok. Ha ezek

a kritériumok értelmetlenek, akkor a gyártók simán nem lépnek a piacra (mert az olcsóbb, mint aztán az összes holdkórossal külön
küzdeni).

 

------


Az emberek által okozott baleseteknél AZÉRT kell a szakértő, mert a jogosítvány megszerzésének NEM feltétele, hogy X ezredmásodperc

alatt tudjál reagálni... AZ SEM feltétele, hogy tökéletesen lássál, meg az sem, hogy kiegyensúlyozott legyél... egy embernek nincs műszaki

állapota, aminek ha nem fele meg, akkor nemközlekedhet, ez a saját belátására van bízva. Sőt, a mai járműveknél nincs tevékenységi
napló sem... emlékezetből mondogat mindenki amit akar.


Pontosan ezeket küszöbölöd ki az abszolút szabálykövetéssel. Előre paraméterezel, utólag pedig annyi a dolgod, hogy ellenőrzöd tartotta-e
magát a rendszer az előírtakhoz.

Ha beveszed a kritériumok közé, hogy "és egy ember mit tett volna" akkor soha nem lesz önvezetés. Olyat lehet mondani, hogy X

idő alatt reagálnia KELL. Megis lehet határozni (ha már mindenképpen ez jött szóba) hogy mit KELL tennie, de ennek minden egyes

helyzetre vonatkozóan egyértelműnek kell lennie.



Ezzel a t. olvtársaknak is tisztában kéne lenniük...  

 

 

 

 

Előzmény: lahuba (346903)