_Berci
2019.03.29
|
|
-1 0
346884
|
Csak kérdés, hogy a 98% mit fog a gyakorlatban jelenteni..??..
Nyilvan azt, hogy a rendszerrel szemben tamasztott "komoly kihivasok" hany %-t lesz kepes önalloan korrekt modon ellatni. Azt elvarjuk, hogy a "sablonos szituaciok"-at hiba nelkol kezelje. Az "elbizonytalanodas" eseteben pedig max. defenziv modon reagaljon ...
Mivel kezdetben valszeg lesz vagy ~8-10 egymassal versengö rendszer, amelyek különbözö kepessegekkel rendelkeznek (a letezö 100-200 föbb tulajdonsagot különbözö mertekben teljesitik ... mint minden komolyabb software eseteben is ... ezert lehet összehasonlitani öket), ezert ezek viselkedese, hibaszazaleka is különbözö lesz. Aztan majd valahol a Level 4 es Level 5 között, egy x eves atmeneti idöszakra (kb. 6-8 ev) lesz/lenne az emlitett "központi felügyelet" egy költsegoptimum arra az idöszakra. Flottak eseteben a (mondjuk) 25-30 €-s orankenti szemelyes költseget (taxisoför) le lehet vinni (biztonsagi, felügyeleti szolgakat cimen) mondjuk az 1 €/ora tartomanyaba ...
|
Előzmény: advocatusdiaboli (346840)
|
|