HAK-VZ Creative Commons License 2019.03.27 0 0 17

Sziasztok!

F1 2018-ba az alábbi problémám van.

 

Mint látjátok kb 2 normális kört tudok futni utána túlmelegszenek a gumik 110 fok felé vagy legalábbis környékére a normális 90-1000°C körüli tartományból.

Utána 2.5-3 másodperccel lassabbak a versenykörök folyamatosan.

 

Aztán a 15. kör után mentem egy jó lassú hűtőkört normál állapotba visszahűltek a gumik és már megint 1:39 közepe kör sikerült a normális hőmérsékletű gumikon.

 

Az a problémám hogy nagyon nem realisztikus a játék!

A számítógép ellen játszok nem online. Az ellenfelek nagyon konstans köröket csinálnak. Ha a legjobb körül 1:38-as akkor a leglassabb is 1:39 eleje lesz az etap vége felé alig buknak 1 másodpercet a legjobb körükhöz képest, én meg 3-at bukok.

 

Vagy azt csinálom hogy időmérőn alapból 3 másodperccel gyorsabb vagyok mindenkinél, amibe nincs sok izgalom, és akkor így egyenletes a versenytempónk mert amíg én időmérőn 3-at adok nekik és 3-at vesztek az etap végére ők meg 1-et veszítenek így az átlagidőkben kb 0.4-0.5 mpvel vagyok gyorsabb a gépnél egy etapon és akkor így tud szoros(abb) lenni vagy ha a NORMÁLIS valósághűre állítom az ellenfelek erősségét és jó az időmérő, akkor két körig vagyunk egálban majd a harmadik körtől kezdve 2 mp-vel lassabb vagyok az ellenfeleknél és csúfosak kikapok a futamon.

 

Mivel lehet ezen javítani? Vezetéstechnika? Beállítás? Mi oldja meg ezt a gondot? Más nem szenved ezzel a túlmelegedéssel aki F1 2018-al játszik?

 

A másik gondom még.

Most pont 100% Abu Dhabi-t csináltam.

Két etap Szuperlágy 16-17 kör és 2 etap Ultralágy 12-10 kör. Így jött ki az 55 kör 3 kiállással. Szuperlágy ideális tartománya mivel alapból magasabban van azzal nincs ilyen gondom meg a Lággyal sem.

 

Az történt hogy nyilván a gépi riválisok fordítva Hiperen rajtoltak és a verseny végére tették fel a Szuperlágyakat vagy az Ultrát. 33 kör után még valami 7 mp hátrányom volt de mivel olyan keveset mentem az Ultrával ideális esetben 30-35 kört is kibír az Ultra de mivel csak 12-10-et mentem az első etapban körátlagban 2.5 a második etapban körátlagban 4 mp-t adtam ez 70 mp - 1 kiállás - 7 lemaradás és végül 40 mp fölötti előnnyel nyertem.

 

Ez nem túl valósághű hogy 33 kör után még 7 mp a lemaradásod végül úgy hogy van még egy plusz kiállásod is nyersz 40-el és az utolsó 10 körbe adsz legjobb körödben 5 felett körátlagban meg 4 alatt valamivel... Egyáltalán nem egyenletes a gumimelegedés a használat és a köridők. Ha van egy SC menet közben és visszahülhetnek a gumik akkor meg már verseny közben jön ez hogy nagyon elverem a mezőnyt....

 

Van valakinek megoldási javaslata erre a melegedési gondra?