Fizolti Creative Commons License 2019.03.25 -1 0 450046

Itt nem csak erről van szó, hanem az infrastruktúra sem járul hozzá ehhez. Még egyszer: hosszú vágányutak vannak, hiányoznak a jelzővel megosztott vágányok

az is idő, amíg az egyik megáll a helyén, és már rá lehet húzni a következő vágányutat, vagy akár fordítva, amíg az első vonat kimegy, és lehet készíteni a kijáratot a következő vonatnak. 

Magyarországon a 2-es metrónál persze kicsit más, ott dinamikus térközben mehet egymás után kettő vonat elég kis távolságban is. Aztán volt egy baleset, ami után megcsúszáshoz, mint lehetőséghez való ragaszkodás valószínűleg az országos vasútnál is maradni fog egy darabig. Közben meg vidéki elágazóállomásokon továbbra is rendszeresen jár majd foglaltra az érkező Bz úgy, hogy előzetes megállás nélkül áll rá a kocsira, amivel majd összeakasztják - hivatalosan ugye meg kell állni, megvárni, amíg az odáig utazók leszállnak, majd utána külön mozgásként összezárni. 

Előzmény: segélyvonókészülék (450045)