. kata31 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 25439

Az a vagy nagyon fontos és egyetértek,mivel az M0 nyugat most fél évvel előbbre tart,mint az elkerülő új vizsgálata.

 

Igazából az M0 nyugat az M100-at is simán beéri 2020-ig és építések már csak az új EU ciklusban 2021 márciustól(mert 3 hó a rábólintás) lesznek.

 

Tudod az a röhely,hogy nem csak óbudai-ürömi szemmel nem érdekes nekem az M100,de még a zsámbéki házamra tekintve sem.Életemben nem fogok azon közlekedni. Mondjuk megértem,hogy nem akartak egy újabb TEN-T folyosót a városra hózni,ha már az M2-vel megtették az M3-al egy nyomvonalon kerülve a várost.

 

A zsámbéki medence simán elvan az M0 Telki Budakeszi és a saját pátyi,zsámbéki M1 felhajtóival. Mondtam már,hogy nem sok dolgom lenne azután a pilisi medencéhez,pont mint a tranzitnak.

 

Egy kérdés marad nyitva a szlovák turizmus bejutása Budapestre,mert azért van egy Komáromi Duna híd a kamionoknak észak felől,ahol a régi Győri útba torkollva komoly forgalom volt ezer éve Székesfehérvárnak..Onnan meg az M8 már lefixált valóság...  ez a szlovák turizmus létezik szerinted,ponmt Esztergom felől,mikor Komárom az M1-en fekszik?

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (25438)