Fradista Utazó Creative Commons License 2019.03.21 0 2 43469

- Szó sincs TGV-ről, a sebesség 160 km/h lenne. Ezt manapság Európában nem is szokás nagysebességű vasútnak hívni. Bár a mai, sok helyen 60 km/h-hoz képest valóban jelentős előrelépés volna. 

- A kínai konténernek tökmindegy. 

- Az egész mögött egy kínai hatalmi törekvés áll, ill. a lassan feleslegessé, kihasználatlanná váló kínai vasútépítési kapacitás. Mivel ez túlnyomórészt politika, itt most nem fejteném ki bővebben, de a lényeg az, hogy az ügyben nincs egyetlen szereplő sem, se Pekingben, se Budapesten, se Belgrádban, akinek erre a vasútra bármilyen értelemben szüksége volna, vagy aki komolyan azt gondolná, hogy ettől bármi is jobb lesz. 

- Offtopic, mivel ez nem  vasutas fórum. :-)

Előzmény: Mash_bakter (43466)