Paco155 Creative Commons License 2019.03.20 0 0 217051

"Uhh, túlbonyolítod ezeket az elnevezéseket.

Nekem LMM az ami a légszűrő és a fojtószelep között van és átmegy rajta a beszívott levegő, azt méri valamilyen módszerrel."

Pontosítsunk. Nem én bonyolítom túl, hanem te egyszerűsíted le.

 

 

"A MAP szenzor meg az, ami a fojtószelep után van bárhol a szívócsőben és azt a leginkább negatív nyomást méri, ami abban van."

Volt már neked turboval terhelt autód? :P  (És itt a turbodieselek is játszanak, szóval a MAP szenzor az összes autó több mint 50%-nál nem egy alatti hanem egy feletti nyomást is gyakran szokott mérni). A JTS esetében (persze kivéve a TBi-t ami szintén JTS) valóban igaz hogy kevesebbet, és az a nyomás amúgy pont ugyanannyi a fékszervohoz menő csőben is mint a szívósorban. A turbós autóknál külön vákuumpumpa van a fékszervohoz.

Előzmény: downer (217049)