Carina_S Creative Commons License 2019.03.18 0 0 430

Teljesen igazat adok az alább idézett megállapításodnak, hogy a Jófogás irányítói szakmailag felkészületlenek, sok esetben inkorrektek, mert inkorrekt módon törölnek profilokat, hirdetéseket, vagy a már feltett hirdetéseket inkorrekt módon törölgetik sok esetben.

 

Mégis, azt kell mondjam, hogy meszi67 tőled messzebbre lát abban, amit a (427)-ben leír. Ebben ui. a problémafelvetésen túl a lehetséges használható megoldásokon töri a fejét. És meg kell mondjam neked, hogy egy esetleges profiltörlés esetén meszi67 módszere ezerszer jobb, mint bármilyen olyan levelezés, aminek se vége se hossza, és valószínűleg a "Danaidák hordójában" köt ki az egész ilyen levelezés, anélkül, hogy az érintett felhasználó profilját valaha is helyreállítanák.

 

((Elvben más hirdetőoldalak alternatív használata is megoldás lehetne [GPC, NextApró, stb. ... ...], de azok ügyfélhasználata olyan csekély a Jófogáshoz képest, hogy inkább ezen érdemes hirdetni és vásárolni, még a nehézségek ellenére is... .. . Ehhez persze a Jófogás használatát a minimumra kell szorítani, amely csak az elérhetőség megszerzésére szorítkozzon!)): -->

 

Egyébként meszi67 módszerét csak kiegészíteni tudom a következő tanácsokkal, pl. az indokolatlan hirdetéstörlések megelőzésére, vagy a vevőnek az eladóval való kapcsolatfelvételi és szállításrendezési nehézségeire / akadályaira vonatkozólag.: -->** 

(Meszi67 módszere ui. arról szól, hogy a dilettáns működésű Jófogás oldalt hogyan használjuk minél minimálisabb mértékben, éppen az indokolatlan belekötések megakadályozására.): -->

 

**--> Indokolatlan hirdetés-meg nem jelentetések, vagy hirdetéstörlések megelőzésére:

- mindig figyelni kell az aktuálisan frissített felhasználói szabályzatot, és annak mindenben teljesen megfelelően kell feltölteni a hirdetést, hogy abba sehogyan sem köthessenek bele;

- össze kell gyűjteni azokat a negatív tapasztalatokat (pl. itt is!!), amelyek miatt az egyes hirdetések meg nem jelentetéséhez vagy törléséhez vezettek korábban bármelyik felhasználónál, és a hirdetést úgy kell feladni, hogy ilyen se legyen benne, hogy abba ne köthessenek többé bele.;

 

A vevő-eladói kapcsolattartási akadályok kiküszöbölésére:

- ha az eladó megadta a telefonszámát, akkor a további adás-vételi ügyintézést telefonon keresztül kell intézni, a Jófogás-oldal teljes kizárásával, vagyis a "Megrendelem", "Házhoz szállítás" gombokat alapból kerülni kell, mert ezeken keresztül a Jófogás oldalát bevonnád az ügyintézésbe;

- ha az eladó nem adta meg a telefonszámát, akkor a hirdetésre írt válasz az elérhetőség-cserére szorítkozzon, és szintén kerülni kell a "Megrendelem", vagy a "Házhoz szállítás" gombok használatát. Az elérhetőség-csere során cseréljünk email-címet és Facebook-címet is, és a többit már a Jófogás oldal kihagyásával, emailen, vagy "Facebook-Chat"-en keresztül tárgyaljuk meg és rendezzük le.;.

 

 

Előzmény: meszi67 (427)

Előzmény: Törölt nick (425)