www.octinfo.com Creative Commons License 2019.03.17 0 0 148600

Úgy néz ki, megtalálta. Tocsog az olajban.

 

 

Szóval ha jól okoskodtuk ki, akkor az van, hogy amíg van olajnyomás addig testre zár ez a sz.r és nem vinnyog a műszerfalon a piros lámpa. A gond ott van, hogy mivel f.ssa az olajat a sarura, ezért megszakad az áramkör és ha a fordulatszám 1500 felett van és kellően hosszú ideig szakadás van, akkor a műszerfal bejelez, 3 sípszó meg piros lámpa.

Lehúzta Imu2 a csatit, motor beindít, fordulatszám 1500 fölé és azonnal bejelzett.

Ezután megtörölgette az egészet, visszadugta a vezetéket, motor beindít, 1500 felé pörget sem jelzett.

 

1 perc  járatás után megint tocsog az olajban az egész:

 

Szóval nagy eséllyel olajgomba csere.

Ugye?