Tzl Creative Commons License 2019.03.15 0 0 222112

Azóta elolvastam néhány alapjárati troubleshootingot, ahol le volt írva pontosan, hogy hány tized mm-nél kell kapcsolnia. Bevallom ezt ilyen alapossággal még nem ellenőriztem, de az biztos, hogy felengedett gáznál zár a pillangó és kapcsol a kapcsoló, és amint meghúzom a gázt bont a kontakt. Meg megmértem a lehúzott csatit is, és azon ott volt a ECU 5V-ja, szóval a vezetékelés is jó.

Közben leszedtük a pillangó házát, vágtunk alá új tömítéseket, (mert a gyári már elég vacaknak nézett ki), és átnézzük a motor tömítettségét is, mert állítólag a forgattyúsház- és a hengerfej szellőztető irányából az egész motoron áthúzva is tud fallsot szívni. Bár nem gondolom, ha így lenne, akkor miért pörögne fel periodikusan folyamatosan. Mindegy, majd kiderül...

 

Más:

Még úgy vettem a kocsit, hogy az ABS ki volt iktatva. A jobb hátsó féltengelyen nem volt meg a gyűrű. Azt pótoltam, de ettől még nem lett jó, folyamatosan ég a lámpa. Üzemszerűen hogyan kell ennek a visszajelzőnek működnie? Gyújtáson gondolom egyből kigyullad, de ha minden rendben mikor alszik el? és mikor jön elő menetközben, ha a szenzorokkal van valami?

 

Köszi:

Tzl

Előzmény: e30nick (222111)