_Berci Creative Commons License 2019.03.14 -11 0 345887

 

A nyitottsag (marmint az, hogy a plattformot mindenki szamara elerhetöve teszik) azt jelenti, hogy a VW egy uj területet nyit (illetve szeretne), amellyel a SAJAT fajlagos költsegeit csökkenteni tudja. Kb. 33% önköltsegcsökkenesröl beszelnek, amely mondjuk ~40k € helyett ~30k-t jelentene ... esetleg 30k helyett ~20k-t jelent.

 

Azonkivül pl. 5 ev mulva a gyartosorok nagyon nem ugy fognak kinerzni, mint ma. Az EV fyartosorai, vagy fejlesztese pedig meginkabb nem ... aki nem lök bele 100%-t a termelekenyseg növelesebe, az lemarad, mint a borravalo.

 

Vagyis a "sok" EV-modell IS igencsak modularis es hasonlo kell, hogy legyen (e-motorcsalad tagjai majdnem azonosak, teljesitmenyelektronika is, akkupakkok is ...). ~8-10 ev mulva az EV teljesen mas szerkezet lesz, teljesen különbözö költsegszerkezettel ... (mint a mai ICE autok).

 

Előzmény: szilvatövis (345867)