CsA Creative Commons License 2019.03.13 0 0 308

Nagyobb piaci részt lehet elérni, ha egy gyártónak van legalább két márkája, amiből egy az olcsó/budget kategória, a másik pedig egy fentebb pozicionált márka. Ezért vállalta be pl. a Renault, hogy Magyarországon meghagyja a korábban rosszul csengő Dacia márkanevet, ami mára már csak azoknak cseng rosszul, akik nem is ismerik a mostani Daciákat. Egyszerre nehéz lenne egymás mellett árulni a Renault Cliót és a Renault Sanderót...

Valahol ez lett volna a cél a Keeway és a Benelli esetén is, csak ezt megkavarják azzal, hogy egyes piacokon összemossák a két márkát, amit viszont az internet korában a világ minden pontjáról látni lehet, hogy egy és ugyanaz kerül átmatricázva értékesítésre, mint pl a korábban általam írt Keeway RKS 125 Sport és a Benelli TNT15... :-) Ez viszont rontja a fentebb pozicionált márka presztizsét...

Előzmény: I.Blasius (307)