I.Blasius Creative Commons License 2019.03.12 0 0 295

"A Benellik (amiket nálunk forgalmaznak) nem Kínából jönnek, hanem Pesaro-ban készülnek, Rimini és Ricione után a második következő város az olasz tengerparton..."

 

Ja tényleg. Akkor pláne nem értem ezt az importőri magatartást a rendeléseknél.

 

Ma kipróbáltam egy alighasznált CB125F-et. Meglepően kellemes motor, igaz a robogós beidegződéseimmel kicsit bénáztam vele, de meg tudnám szokni. Meglepett, hogy hiába kínai gyártás, teljesen jó minőségű volt (milyen vicces, hogy a kínainak tartott Benelli tulajdonképp Made in Italy, míg a japánnak tartott Honda a Made in China.)

 

Az persze mosolyogtató volt, hogy 12000 van a motorban, és a gyári - kínai - gumin még volt egy csomó minta. Autógumiknál a távol-keletiek jobban kopnak, úgy látszik motorgumiknál meg pont fordítva van, kemények ezek mint a műanyag.

 

Nagyon elgondolkoztam ezen a Hondán, bár 3 évesen kerül majdnem annyiba, mint egy új BN125, de legalább be van járatva, és nem kell márkaszervízbe vinni, cserélhetem rajta az olajat magamnak.

 

Visszakaptam a Zaharám, a kötelező szervíz megvolt a Hosubánál 2 óra alatt, és 18 ezerbe fájt. A kormányom szorulásának oka banális (a kábeltartó fém akad), mégis egy picit még a hajlítgatás után is hozzáér a doblemezhez, mégha nem is szorul már. 

Előzmény: CsA (293)