öreg!
a motor mar nem egeszen ugyanaz mint a te boxsteredben .Ott duplasoros csapagy van a köztengelyben hatul.
996 osban egysorost tettek, ami raadasul zart es ha a zsir kiolvad a golyok "pittingesek" lesznek a felület beragodik töres -zuzas szeteses lesz . felületi hökezeltseg elajul, megserül -csapagy szetrobbanik, lanc atugrik, vezerles elallitodik, dugattyu szeleppel karambolozik----
es nem biztos hogy ez 150 000 km nel törtenik, ha a nemet porlke forumot olvasnad, mar 30 000 nel is voltak kalandok
USA ban pert nyertek a gyar ellen, nemetben le se szarjak a serült tulajokat . . .
ezenfelül vannak a hengereknel falrepedesek . . . hötagulas, szar anyag --ök is csak vizzel föznek .
ezt 100 evvel ezelött a boxster forumban fotokkal erröl irtam menj vissza
ha ujra gepet akarsz venni semmi mast ne vegyel mint 1 serias boxstert---epp e-miatt
en kiba... megbantam hogy az enyemet eladtam, de 225 000 km volt mar benne -röviden meguntam.
meg regen a csapagyat ki lehetett huzni es cserelni , a mai gepeknel a 2 fel blokkhazat lezartak a csapagy elött es tök szet kell szedni az egesz motort miatta --- kibaszas magasiskolaja
ennek ellenere meg lehet venni öket, de a risiko veled autozik a segged mögött . . . .es eszre se veszed , csak majd hatul dudalnak, hogy elfolyt az olajad . . . . .
aztan -meg az en idömben 18 000 volt egy felujitott motor, boxsterbe. ( Van egy eladom 5,000.- ert ) manapsag nem tudom a service arait-
Most nissan 350 Z el megyek, fillerekert adjak, 300 lo, kabrio, es nem izgulok egy hibas motor miatt többet . .
ciao-xoyox voltam![](https://img.index.hu/imgfrm/1/0/4/4/MED_0015511044.jpg)