Sziasztok! Mi okozza azt rengeteg motorhibát a M96 motoroknál? Rengeteg 996-osról hallom hogy motorhibás lesz 150e körül és 3M HUF meg 11e EUR felújítások mennek beléjük. Meg IMS probléma stb.
Kérdések: ezek a gondosan szervizelt, olajcserézett, hidegen nem küldött motoroknál is kötelező jellegűek?
Vagy mondjuk egy korrekt használat és sűrűbb olajcsere tuti megoldás?
Aztán érdekes: van egy csákó, aki hirdeti az övét miután beleunt a pereskedésbe, pont így járt, hogy megvette, aztán 1500km múlva kopogott a motor. A Kövesdán elhajtotta, most Németben javíttatja.
Egy másik csákó meg Kövesdán által felújított és azóta 5ezret futott 996-ot hirdet eladásra.
Akkor most Kövesdán vagy nem Kövesdán? Sokan dícsérik, de vannak fikatív megjegyzések is rájuk. Nekem semmi tapasztalatom, anno amikor Boxstereztem (közel ugyanaz a motor) nekem nem volt vele bajom.
Szóval úgy olyanok tapasztalatai érdekelnének, akik hosszabb ideig és kilométerig használtak vagy használnak 996ost.