szpsz911 Creative Commons License 2019.03.06 0 0 9336

Sziasztok! Mi okozza azt rengeteg motorhibát a M96 motoroknál? Rengeteg 996-osról hallom hogy motorhibás lesz 150e körül és 3M HUF meg 11e EUR felújítások mennek beléjük. Meg IMS probléma stb.

Kérdések: ezek a gondosan szervizelt, olajcserézett, hidegen nem küldött motoroknál is kötelező jellegűek?

Vagy mondjuk egy korrekt használat és sűrűbb olajcsere tuti megoldás?

 

Aztán érdekes: van egy csákó, aki hirdeti az övét miután beleunt a pereskedésbe, pont így járt, hogy megvette, aztán 1500km múlva kopogott a motor. A Kövesdán elhajtotta, most Németben javíttatja.

Egy másik csákó meg Kövesdán által felújított és azóta 5ezret futott 996-ot hirdet eladásra.

 

Akkor most Kövesdán vagy nem Kövesdán? Sokan dícsérik, de vannak fikatív megjegyzések is rájuk. Nekem semmi tapasztalatom, anno amikor Boxstereztem (közel ugyanaz a motor) nekem nem volt vele bajom.

 

Szóval úgy olyanok tapasztalatai érdekelnének, akik hosszabb ideig és kilométerig használtak vagy használnak 996ost.