rizsa79 Creative Commons License 2019.03.05 0 0 7054

Szia, lehet, hogy félreérthetően írtam a gyógyszert. Manapság már szerintem a legtöbben olyan antidepit kapnak, ami SSRI is. De lehet, hogy nem jól tudom. Én évek óta ugyanazt szedem (Sertralin). De vannak ettől drágábbak is annak, aki meg tudja fizetni.

Az ide író nők általában akkor hagyják el, ha terhesek, de nem mindenkinek sikerül. Amúgy a gyógyszer csak az egyik része a terápiának, mert a pszichoterápia ugyanolyan fontos. De aki csak tb-s rendelésre jut el, annak tényleg csak a gyógyszer az egyetlen lehetőség.

Hát azt tényleg nem tudom, hogy pasiknál mit okoz. Nekem az a tapasztalatom, hogy a szexuális életre is kihatnak a szorongásos gondolatok vagy ha rossz a párkapcsolat. Lehet, hogy lelki okok miatt csökken a libidó vagy nincs orgazmus.

De igazából nem hiszem, hogy annyira más lenne a hatása férfiakra, mint a nőkre, de erről inkább az orvost kéne megkérdezni. 

Előzmény: Akranes (7053)