Chabs Creative Commons License 2019.03.03 0 0 15947

Ugy nez ki vegre megoldodott a valto problemam. Sajnos a parafa egyenetlensege volt a gond ami miatt a valto is “csavarodott” (leszegecseles utan) es a mozdony kerekek legutottak rola bizonyos pontokon. A problemat az okozta, hogy a valto alatt 3 darabbol volt osszeragasztva a parafa agy - nagyon rossz otlet. Az biztos, hogy legkozelebb turelmesen vegigrajzolom a valtokat a parafan es egy pontosan odaillo darabit teszek ala mert ha mar 3 darabbol tevodik ossze alatta az agy, nagyobb az eselye, hogy a ragasztasnal az egyik darab nincs tokeletesen szintben es problemat okozhat.

 

Par kerdes a szakikhoz:

 

1: ti mit hasznaltok “betonkesziteshez”? Egy dizel depo-t, rakodo teruletet epitek es ott a sineket szeretnem “bebetonozni”. Egy hobbi boltban vettem valami beton pasztat amit kezmuvesek hasznalnak de egyreszt nagyon draga a mennyiseghez kepest, masreszt az az erzesem miutan felhasznaltam az egyik vaganyra, hogy a celnak sem a legmegfelelobb. Felek, hogy szaradas utan nagyon torni/porlani fog. 

 

Kulfoldon un. polly filler-t hasznalnak. Ennek mi lehet a pontos magyar megfeleloje? XYZ barkacsboltokban a glett az ami szamomra a legkozelebb all ehhez.

 

2: csiszolt mar barki kozuletek sinradirt? :-) Gondoltam ugyes leszek es a mar nagyon barazdas es szennyezodott radirt rezgocsiszoloval tisztara csiszolom es olyan lesz mint az uj. Hat ez ugy tunik nem jott ossze mert sikerult szinte simara csiszolni a radirt es az erdesseget elveszitette. :-D Nem vagyok benne biztos, hogy igy meg ”mukodni fog”.