riversea Creative Commons License 2019.02.27 -1 0 127559

Kösz, hogy elmondtad, és rámutattál néhány fontos szempontra. Sok mindenben igazad van, különösen abban, hogy a változó vízállású, szabad folyású szakaszok gondot okozhatnak az amatőr kishajósok számára. Arról viszont nem győztél meg, hogy Tokaj belterület hajóforgalma akadályozó tényező lenne, vannak sokkal frekventáltabb vízterületek Mo.-n és külföldön is, ahol a különböző vízijárművek szimbiózisban elvannak egymással. Nagy különbség lesz azonban a nyugati modellhez képest, ha csak kikötőkben lehet majd megállni, de akkor ebben az esetben a kellő vagyoni védelem valóban garantálható. Bízom benne, hogy a forrás oldalt biztosítják a megállóhelyek (kikötők és infrastruktúra) kiépítésére, ha ez a projekt – számomra érthető módon - ennyire fontos az illetékeseknek! Azon esetleg el lehet gondolkozni, hogy talán célszerűbb lenne először a Keleti-Főcsatornán beindítani a lakóhajózást, az ugyanis paramétereit tekintve mégiscsak jobban hasonlítana az ötletet adó nyugat-európai csatornahajózáshoz, s annak tapasztalatait figyelembe véve, utóbb kiterjeszteni azt a Bodrogra és a Tiszára.    

Előzmény: Szöszy13 (127556)