Igen, a közutas példával azt lehetne mondani, személyautónál nagyobb járművekkel szinte csak a közútkezelők járnak ezen a területen.
Szerintem itt a szabályozási nehézség inkább abban jelentkezik, miként választják el a nyaralóhajó fogalmát a kedvtelési célú kisgéphajóktól. Lehet az elérhető sebességgel meg a gépteljesítménnyel variálni, de elég vicces volna azt mondani, egy 40 km-es sebességre is képes 3 m hosszú motorcsónakhoz kell vezetői engedély, egy 15 km-es sebességre képes, 13 m hosszú nyaralóhajóhoz viszont nem kell.
Ha meg ezen a vízterületen senkinek sem kell, akkor miért kell pl. a Mosoni-Dunán? Vagy a Körösön? stb.
Kíváncsian várom, mit találnak ki.
Amúgy jó ötlet a térség víziturizmusának fellendítéséhez, a kihasználatlan vizek hasznosításához.