fantal Creative Commons License 2019.02.25 0 1 39977

Pedig abba nem is volna muszáj az eredeti kazánt, vagy egy ugyanolyat belerakni, lehetne egy megfelelő teljesítményű és méretű bármilyen, akár új, szenes kazán is, ami elérhető a piacon. 

***

Bocs, de ez a tipikus műszaki hozzáállás, hogy mindegy hogy hogy, csak menjen. Akkor miért védett műszaki emlék, ha bele van barmolva egy tipusidegen fűtőkazán? Tulképpen nem lesz semmi vbaja ugye, "csak" a szívét vágják ki...

Arra a Stop Zrt még talán költ, hogy pár régi kocsisorozatnál folytassák a retrófestésítést, de hogy a 20 éve ember nem érintette gőzfűtési rendszert nem fogják helyreállítani senki kedvéért, az szent.

A noszinál meg az okozza a gondot, hogy annyira heterogén a kocsiállomány, hogy sok kocsin már nincs gőzfűtés, namost ha van egy 10 kocsis vonat, de a Nohab csak a 5. kocsiig tud fűteni, mert 6. jármű után már csak villamos dűtésre alkalmas kocsik vannak, akkor a vonat végére rá kell tenni a rezsót. 

Előzmény: smnks (39976)