Bzmot332 Creative Commons License 2019.02.23 0 0 28773

Köszönöm a válaszokat, nem hittem volna hogy akár csak egy is jön (elnézve mikor volt utoljára itt aktivitás).

 

Hogy ne ködösítsem a témát, azért kérdeztem rá, mert az ezerkettes Ladámat szeretném egyszer idővel kicsit "különlegesebbé" tenni, de azt se akarom, hogy teljesen fals kinézetet adjak neki.

Szóval ha jól sejtem, egy RASE TO-200-as órával (ilyet sikerült megkaparintanom) pl. nem kéne főtaxis vonalon elindulni, mert az inkább az ARGO-val volt.

Ilyen órával inkább valami maszek taxit kéne akkor alkotnom valami "random régi (80-as évek vége, 90-es eleje)" szabadjelzővel (ha ez az óra maradna), vagy volt akkora összevisszaság a rendszerváltás után, hogy nem lenne akkora bűn egy céges vonalon (volán, főtaxi) elindulni?

 

 

Elnézést hogy ilyen hülye kérdésekkel jövök, de sajnos semmilyen egyéb taxikkal foglalkozó (aktív) közeget nem találtam, és ha jól sejtem az itteni közösség egy fokkal pontosabban tudja/emlékszik ezekre a részletekre, mint ha a veterán autós topikban érdeklődnék, esetleg random régi autós FB csoportokban (még arról se találtam a neten semmit, egyáltalán milyen óra típusok voltak, mit melyik évtizedben miben használtak, és ezen a fortepan-es képek sem segítenek sokat, azokból is max a szabadjelzőkre tudok következtetni - lehet a legpontosabb egyéb forrás a Dögkeselyű újranézése lenne).