Roger Preed Creative Commons License 2019.02.22 0 1 43015

"utana mar lehet haladni..."

 

Kérdés, hogy ha Abonyig el lehet jutni gyorsan az mennyire lesz hatással az Abony-Berettyóújfalu szakaszra.

Lehet hogy (még) többen választják ezt, mert már erre is lehet haladni...

 

Az M3-M4 által bezárt területen van egy választóvonal, amelytől északra jellemzően az M3, délre jellemzően az M4-4 felé indulnak el az emberek.

Ezen kívül van egy hasonló vonal az M4-4 és az (M)44 között.

 

Most ezek a vonalak el fognak mozdulni, kérdés hogy ez milyen hatással lesz az érintett utakra.

 

Nem látom igazán a lehetőségét annak, hogy itt egyhamar meginduljon egy nagy, 100 km hosszú kivitelezés. Amilyen hamar lehet el kéne kezdeni az alábbi szakaszok 2*2 sávos bővítését:

- 114 és 120 szelvények között, Törökszentmiklós-Kelet/Fegyvernek csomóponttal

- 141 és 151 szelvények között, két végponti csomóponttal

 

Ezek az előzési szakaszok kis zavarással, gyorsan, talán kevés engedélyeztetéssel megépíthetők, viszont sokat dobnának a 4-es út baleseti statisztikáin.

Ezzel párhuzamosan megcsináltatni az engedélyeztetést és építeni ASAP az alábbi három fázisban:

- 120-141 szelvények között (ide még csomópont se kéne): Törökszentmiklós-Kisújszállás

- Kisújszállás-Püspökladány (42)

- Püspökladány-M35

Előzmény: józsi24 (43004)