SKL14 Creative Commons License 2019.02.21 -1 0 39964

Mindenesetre békebeli idők ide vagy oda, meg, hogy szerinted nekem mi tetszik vagy mi nem az biztos, hogy a MÁV-os csíkos festés az nagyon szép, a legszebb Nohab festés a világon, de ha van valakinél egy kézben 4 db gép akkor kicsit egysíkú a csíkos, pláne ha a konkurenciánál is van még 2, e mellett a 6-os és 19-es vagy 25 évig volt narancs, ami ugyancsak meghatározó színterv volt. A narancs 6-ost ugye elkaszálták már pár éve holott a MÁV-nál csak a Nohaboknál volt rendszeresítve a narancs-fekete forgóváz/tank páros, és a 19-es kuriózum volt a közelmúltig, hogy egyezett a színterve azon festési korosztály többi MÁV-os dízelével. Nekem ez a narancs festés volt a nosztalgia.

 

Nincs mit szépíteni, ezeket a gépeket magán vasúttársaságok nyúzzák, és azt csinálnak velük amit csak akarnak. Nem kell, hogy törődjenek a történelmi hűséggel. Legelőször a 17-es lett módosítva, külsőleg új csatlakozók, tetőszellőzőrácsok, majd mostanra már ugye 5 ventilátor van a tetején nem 4, de a 10-es is kapott egy egyedi kapaszkodót a tető két oldalán, a nosztalgiásoknál is lassan tűnik el ez az a gépekről, mert mit számít, a lényeg, hogy a lóvét termeli.

Előzmény: smnks (39960)