mlas45 Creative Commons License 2019.02.20 0 0 29935

Erre van egy elméletem, pontosabban elgondolkoztam ezen... adott egy igényes tulaj, szereti az autóját, megveszi a drága gyári tárcsát - az rendesen fel is lesz szerelve, mert azon sem spórol.

De mi történik olcsójánosnál? Megveszi a legolcsóbb Bárdit, aztán felbaxxák egy sufniban, kicsit rozsdás az agy, de jóazúgy. Következmény: üt a tárcsa pár tizedet, persze hogy xar lesz 10 ekm alatt... :((

Az is elég, ha csak megfeszül a fékbetét egyik oldalon, máris félrenyomja a tárcsát -> 10 ekm -> kuka.

Tehát nem az alkatrésszel van probléma, hanem a munkával :((

 

Nálam a relatíve olcsó tárcsa precízen fel lett téve, 3-5 századot üt. Nincs is semmi bajom vele. A régi gyárival már gondok voltak, a kopáshatáron volt, és remegett nagy fékezésnél - alig, de érezhetően.

Hogy kibír-e 200 ezret, mint a gyári? Nem tudom, és sztem nem is fogom megtudni, viszont nem is érdekel :))

Előzmény: Dúrmoller2 (29933)