Szancseez Creative Commons License 2019.02.18 0 0 20568

Először is elküldtem a sérült csomagról készített képeket, tehát felvettem a kapcsolatot a shoppal. Aztán, amikor láttam, hogy maguktól nem fognak kártalanítani (várták, hogy nekik fizessen a DHL, ami legalább fél év), akkor erőszakosabbra váltottam, hiszen kifizettem valamit, amit nem kaptam meg.

Hosszas levelezés vette kezdetét, kértek német nyelvű kárbejelentőt, és nem álltak egyből kötélnek. Ekkor ezt válaszoltam:


I have already sent the report in my previous e-mail. The document is including the Hungarian Post's logo, a stamp, and the tracking nr. also.Here is the website where you can check them yourself:  https://www.posta.hu/international_main
It is not my fault that you send an EUR 1700 value package in a thin paper box as a cheap post package.You should have sent it properly and securely packed by DHL Express.
I can not and I even do not want to do more than I attach the report once again.
I entreat you to transfer my payment back or resend the ordered items via my courier.


Végül megírtam nekik - azt a levelet most hirtelen nem találom -, hogy ha meg kell várnom amíg a DHL kártalanítja őket, akkor ezentúl kizárólag a versenytársainknál fogok vásárolni, mert nem értek egyet ezzel az üzletpolitikával, és nagyon sajnálom, hogy nem törekednek arra, hogy elégedett legyek. Erre válaszolták, hogy oké, újraküldik a csomagot, küldhetem a futárt.

A másik áruházzal (Hacico) könnyebb dolgom volt, ők azt mondták rengeteg magyarországi csomagot lopnak el, így rutinosan kezelték a problémát, és mivel nem volt készletük, így visszautalták a pénzem.

Előzmény: cuaba (20566)