Itoérambolafoci Creative Commons License 2019.02.15 0 3 131558

Hosszú és rövid CAF fajlagos energiafogyszatás: 0,011; 0,012 kWh/km/fhely

SST18, SST12 fajlagos e...: 0,016; 0,019 kWh/km/fhely

Csuklós busz fajlagos e: 0,055 kWh/km/fhely

Látszik, hogy a dízel busz közvetlen guruló költsége sokkal magasabb, mint az elektromosoké.

 

Pont az nem látszik, mivel a kötöttpályánál az energiaköltség még a gurulóköltségen belül is csak egy kis tétel.

Tehát pusztán az energiaköltségből nem tudsz a teljes költségre következtetni.

 

Ez kb. azt jelenti, hogy már meglévő rendszerek esetén édesmindegy, hogy két csuklós busz jár-e egyszerre Pacsirtatelepre, vagy egy CAF.

 

Egyáltalán nem jelenti azt, mivel egyiket sem a haverod adja neked kölcsön.

 

Ha össze akarod hasonlítani őket, akkor mindkettőnél a teljes élettartamköltséget kell alapul venni.

 

Valahogy így, mint itt:

 

 

 

Előzmény: zsig (131548)