Hosszú és rövid CAF fajlagos energiafogyszatás: 0,011; 0,012 kWh/km/fhely
SST18, SST12 fajlagos e...: 0,016; 0,019 kWh/km/fhely
Csuklós busz fajlagos e: 0,055 kWh/km/fhely
Látszik, hogy a dízel busz közvetlen guruló költsége sokkal magasabb, mint az elektromosoké.
Pont az nem látszik, mivel a kötöttpályánál az energiaköltség még a gurulóköltségen belül is csak egy kis tétel.
Tehát pusztán az energiaköltségből nem tudsz a teljes költségre következtetni.
Ez kb. azt jelenti, hogy már meglévő rendszerek esetén édesmindegy, hogy két csuklós busz jár-e egyszerre Pacsirtatelepre, vagy egy CAF.
Egyáltalán nem jelenti azt, mivel egyiket sem a haverod adja neked kölcsön.
Ha össze akarod hasonlítani őket, akkor mindkettőnél a teljes élettartamköltséget kell alapul venni.
Valahogy így, mint itt: