gorcher Creative Commons License 2019.02.14 -7 5 131486

Köszönöm Marcika a kérdésed, nagyon kedvelem továbbra is Cinkotát. Nincs is semmi gond, élem az életem és megteszek mindent érte, amit egy egyszerű utas megtehet. De csak érte.

 

És hogy miért választottam le a többi részt, amit bkv szóval illettem? Hibridek, PiMP-ek, CNG Citerák, LOV-ok, a most honosítandó VH-k, genfik, a klímaalkatrész beszerzésre kiírt érvénytelen szerződés (megint), a váztörött másfél éves Concik, a honosítás, az évente leégett pár kocsi (idén még nem volt, remélem marad is így!) és délpest. Soroljam még?

 

És nézd, én valahol megértem, hogy kényszerpályáról indultak, de ne mondja nekem senki, hogy 8 év nem volt elég arra, hogy a fővárosi buszágat kirántsák abból a gödörből, amiben volt. Persze, nem az alján vagyunk, mint akkor, de attól még ugyanúgy benne vagyunk, csak más köntösben. Azt is megértem, hogy ez politika, még ha az egész helyzetet nem is nagyon értem. De nem látom, hogy valaki ész érveket felsorakoztatva miért ne tudna jobb feltételeket kiharcolni az ágazatnak. Megint eltelt egy önkori ciklus, csak úgy mondom.

 

Pedig igazán barátomnak érzem a buszágat, adóztam is a története előtt és nagyon adnám, hogy ha az a 2012-2013 körüli tűz visszajönne az urakba és most már rendes új buszokat hoznának be, nagy tételben. Tőlem aztán a mongóliai jurtabusztól is rendelhetnek, csak legyenek jó kocsik és bírják úgy, mint pl. az FLR-ek.

Előzmény: Humarci (131482)