Tzl Creative Commons License 2019.02.11 0 0 222095

Helló,

megvan minden. Kínomban már mindent átmértem többször, és nem egyszer kisípoltattam ezt az eret az ECU csatijában. Sőt, rádugva még az ECU belsejében lévő védődióda is kimérhető. És ha lehúzott csati mellett ezt a pin-jét letestelem akkor világít a visszajelző, szóval csak az ECU vacakolhat.

Annyit sikerült utánaolvasnom, hogy nekem az 1.1-es motorvezérlő van, ami automatikusan, kérés nélkül kivillogja a hibáját gyújtás után 3mp-cel, még csak kérni sem kell a gázpedál pumpálásával, mint az 1.3-asnál, szóval csak az lehet, hogy korábban megölték ezt a kimenetét az ECU-nak.

Belenéztem az ECU-ba, hátha látom azt a tranyót, ami ezt a kimenet vezérli, de ez a 15-s lábnak a vezetékei a NYÁK belső oldalán megy, a két NYÁK között, és ennél jobban nem mertem megbolygatni egy 30 éves elektronikát.

Majd egyszer lehet... :)

Előzmény: e30nick (222093)