dimelo Creative Commons License 5 napja 0 3 42881

Amennyiben már kiépített gyorsforgalmi úthálózat lenne, akkor meg lehetne változtatni a tarifákat is.

De ettől még távol állunk...

 

Vannak szerencsésebb országok, ahol működik.

 

Itthon tiltják a +12 t járműveket a 38. útról, de 20 km-rel hosszabb és durván drágább az M30-M3 Miskolc-Nyíregyháza között.

Csoda-e, hogy a 35-36. utakon megmaradt, sőt növekszik a teherforgalom?

Miközben az idén adják át a 338. teljes elkerülőt, amivel újabb lehetőséget teremtenek a rövidítésre. (A fő szándék mellett)

 

Az elképesztő M6-M60  vs. 6. főutat ki ne hagyjam... Ugyanez a 41. útnál és most már a 47-nél is.

 

Évvégére (vagy ha elhúzzák, jövőre) ehhez a hülyeséglistához csatlakozik majd az M4 határszakasz,

amely nemcsak hosszabb lesz, mint a 42. úton átjönni Nagyváradtól, hanem elriasztóan drágább is.

 

Ha az M35 friss szakaszán most lézengés van, akkor a semmibe vezető folytatásán csak a szél fütyül majd...

 

Ne feledjük: a 42. út teherforgalmának csak 25 %-a megy Debrecen felé és ennek is csupán harmada jut el a szlovák határig. (A személygk. még rondább)

Meg sem lep ezek ismeretében, hogy nem verik nagydobra a forgalomáramlás adatsorait.

Az M35-M3-M30 útvonalnak csak a Polgár-Emőd szakaszán van 20 ezer feletti forgalom, a többi kapacitáskihasználtsága 20 % alatt.

 

Úgy látszik: ha már megépült, az Debrecennek jó, nem számít mekkora veszteség országosan...

 

Előzmény: Mézgár (42880)