Kasjanita Creative Commons License 2019.02.10 0 0 11536

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, remélem tud valaki valamilyen megoldást.

 

Röviden: van egy nyitott vitám a paypal-on (rossz terméket kaptam, már a csomagolás is rossz volt, ráadásul a termék egyáltalán nem működött, erről egy részletes videot készítettem, fényképek vannak stb.)

 

A story: a paypal folyamatosan kéri, hogy töltsem fel a bizonyítékokat, amit meg is tennék, de az egészben az a nonszensz, hogy nincs lehetőségem feltölteni semmit. Már háromszor küldtek emlékeztetőt, hogy töltsem fel a bizonyítékokat a vita ID alatti "Upload Files" gombra kattintva, de nekem semmi ilyen lehetőség nem jelenik meg. Egyetlen gomb jelenik csak meg, az eset visszavonása ("Cancel case"). Komolyan, sehol, de sehol nem tudok feltölteni semmit. A lényeg: ezt megírtam a paypalnak háromszor, de napokig semmit nem reagáltak, majd küldtek 3 egyforma üzenetet, hogy hívjam fel őket. Egy nagy lóf..t, nem fogok írországba telefonálni, miért nem adnak rendes választ? És megint jön az emlékeztető, hogy töltsem fel az adatokat, de egyáltalán nincs lehetőség, nem adnak ilyen lehetőséget az oldalon! Találkozott már valaki ilyennel? Ilyen utolsó, szar ügyfélszolgálattal még soha nem találkoztam, megírom, hogy nincs egyáltalán ilyen lehetőség az oldalon, de teljesen ignorálják a dolgot.

Tud valaki segíteni (akár screenshotban is meg tudom mutatni, sehol nincs fájlok feltöltésére lehetőség)?