Motoros73 Creative Commons License 2019.02.08 -1 0 33191

Ok! Ezt elhiszem, viszont a hátsó kerékagy + szöghajtás az mint rugózatlan tömeg van jelen, táhát minden kátyú - értsd nem útegyenetlenség - az úgy hat mind a csapágyakra a hátsó agyban és a szöghajtás kúpkerekeire is, mint ha kalapáccsal ütné az ember!

 

Tehát hiába hajózok én kényelemben az ülésben, attól még a hátsó agy és részei olyan hatásnak vannak kitéve a kátyús aszfaltúton, ami rövid távon károkat okozhat, nem kicsit.

 

A Vara mivel kétoldalon van támasztva a lengővillában, és mivel egy jóval olcsóbb és egyszerűbb szerkezet, eleve jobban viseli és költségkímélőbb is ha kerékcsapágyat kell cserélni.

 

A vizes GsLc-nél meg már nem is lehet külön cserélni az agyrészt sem, kompletten lehet csak a hátsó lengővillával, közel milliós tétel.

 

A bmw-nél csak az úgynevezett tehénbokában lévő két kis kúpcsapágy 200 EURO :( ...ahol a hátsó agy elcsuklik, a palalever rész.

 

HONDA - VARA! KÉSZ!!! :) 

Előzmény: johnny77 (33190)